BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 13, 2010

Perubahan Program

Sampai Kedah la kita nooo....Bandar Bharu kat Kulim jer, tepi Perak dah...dalam 3 jam kot..


Seperti yang dijangka kan, kami menghadapi masalah yang cukup rumit iaitu berkaitan Program Integrasi Kerjaya. Nama untuk BIG tidak dapat ditukar walaupun sebelum nie ada yang mengatakan group lain dapat membuat pertukaran. Berkaitan dengan sekolah pula, kami perlu menghantar surat meminta maaf disebabkan masalah clash tarikh dengan Bina Insan Guru menyebabkan kami tidak dapat membuat program pada tarikh yang dirancang.
Namun begitu pihak sekolah tidak mahu lagi bekerjasama dengan kami. Sememangnya semua nie diluar perancangan kami..kami juga sudah buntu untuk memikirkan alternatif lain..
Lastly, seorang kawan come out with ideas yang kami rasa agak membantu di saat2 genting nie iaitu mengadakan program tersebut di sebuah sekolah di kedah. Kaunselor disitu merupakan abang beliau...jadi ini memudahkan kerja kami. Kaunselor sekolah tersebut bersetuju membantu kami dan berjanji untuk bekerjasama dengan kami. Jadi program tersebut kami tukar ke bandar Bharu, Kedah Darul Aman. Fuhhh..jauhnya kami buat assingment.. tapi tak kisah lah..asalkan siap...itu merupakan satu kesyukuran tak terhingga!!!

0 comments: